wtorek, 30 lipca 2013

I tak cholernie mi zależy, ale i tak kurwa powiem, że mam wyjebane.

'Trochę chujowo wiedzieć, że to już się nie zmieni.

Miłość jest piękna - powiedziała i rzuciła się w przepaść..

nie pierdol, że mam opanować złość gdy nie jest mi wszystko jedno . 



Dążyła do perfekcji. Liczyła na to, że któregoś dnia on powie do swoich kolegów 'ona jest idealna'.
Przepraszam za moją obojętność ale uczyłam się od najlepszych, mistrzu. .

"Mówił że by za nią umarł,
kurwa nigdy nie widziałem, żeby ktoś się tak rozumiał"

Oświadczam, iż z dniem dzisiejszym, nie pomaluję już paznokci na Twój ulubiony kolor, nie będę wypełniać kartek Twoim imieniem, ani też rysować serduszek. Gdy dostanę wiadomość, nie pobiegnę do telefonu z myślą, że to od Ciebie, ani też godzinami nie będę czekać aż napiszesz. Mój drogi, chciałabym Ci po prostu oświadczyć, że w końcu zapomniałam 

"Miałem w głowie obok niepewności
Kilka spojrzeń i kolor jej paznokci."

'Czasem marzę by móc czytać cudze myśli, w parze z tym mówi mi instynkt, że nie wszyscy są czyści.' .

-Dziwka
-Ha, Byłam gorzej nazywana.
-jak ?
-twoją dziewczyną.

Kiedy kochasz równoczeście dwie osoby, wybierz tą drugą, bo gdybyś naprawdę kochał tą pierwszą osobę, nie byłoby drugiej 

Nie to że nie lubię jego nowej dziewczyny, tylko z chęcią wjebałabym ją pod pędzącego tira 

Dostosowałeś temperaturę swojego uczucia do temperatury na dworze. Gratulacje, mamy zimę. 

I tak po prostu z dnia na dzień przestali dla siebie istnieć. .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz